جمعه 7 اردیبهشت سال 1403 Fri, 26 Apr 2024 05:47:49 GMT
کد خبر : 26000       تاریخ : 1397/03/24 10:11:11
اجتماع بزرگ قرآن آموزان موسسه نورالثقلین/حضور بیش از 650 قرآن آموز نوجوان/همکاری بیش از 40 مربی و کمک مربی
در آیین اختتامیه «شبهای آسمانی»؛

اجتماع بزرگ قرآن آموزان موسسه نورالثقلین/حضور بیش از 650 قرآن آموز نوجوان/همکاری بیش از 40 مربی و کمک مربی

مراسم اختتامیه «شبهای آسمانی»، با اجتماع بزرگ قرآن آموزان موسسه قرآنی نورالثقلین و با حضور بیش از 650 قرآن آموز نوجوان برگزار شد.

به گزارش مبشرین؛ محمد حفظ الله، نایب رئیس موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین، بعد از ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه «شبهای آسمانی» گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از 650 قرآن آموز نوجوان جذب کردیم و در این طرح بیش از 40 مربی و کمک مربی به صورت روزانه و جهادی وظیفه تعلیم قرآن آموزان را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به محتوای آموزشی ارائه شده در این طرح افزود: «شهای آسمانی» یک طرح کاملا آموزشی و رایگان است و امسال با توجه به اینکه سال نهضت حفظ جزء 30 می باشد، در  این طرح نیز تمرکز بر حفظ جز پایانی قرآن کریم و احکام نماز بود.

حفظ الله به مرمی بودن این طرح نیز اشاره کرد و ادامه داد: در ده دوره اجرا شده «شبهای آسمانی»، تمام هزینه ها از طریق جذب کمک های مردمی پرداخت شده است.

معاون آموزشی موسسه نورالثقلین، از لیگ قرآنی به عنوان یکی دیگر از طرح های فاخر اجرا شده توسط موسسه نورالثقلین نام برد و اضافه کرد: سال گذشته موسسه نورالثقلین طرحی ابتکاری به نام «لیگ قرآنی» راه اندازی کرد که آثار و برکات بسیار زیادی بر روی مشارکت کنندگان در آن داشت.

گفتنی است: این آیین با حضور دکتر عالی پور، معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان بوشر و هیات مدیره موسسه نورالثقلین در ستاد نماز جمعه بوشهر برگزار و علاوه بر تجلیل از 68 منتخب نوجوتن دهمین «شبهای آسمانی»، از برگزیدگان «لیگ قرآنی» و  مسابقه «تفسیر سوره واقعه» نیز تقدیر به عمل آمد.

برای مشاهده گالری تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=26000

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402