جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 18:03:06 GMT
کد خبر : 77321       تاریخ : 1401/06/22 20:53:1
طرح «باران همدلی» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین اجرا می‌شود

طرح «باران همدلی» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین اجرا می‌شود

مدیرعامل مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود از اجرای طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح باران همدلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مبشرین، محمد ابراهیمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: برنامه‌های مؤسسه در ماه محرم با اولویت استفاده از فرصت فضای مجازی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر مسئله‌ دعا و عبادت که یکی از نیازهای حتمی و اساسی مردم است و با توجه به تأکید بیانات ایشان مبنی بر توجه به دستورات ستاد ملی کرونا مراسم امسال ماه محرم به‌صورت حضوری و غیرحضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا شد.

ابراهیمی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی محرم امسال با محوریت موضوع قرآن و عترت از شب اول محرم به مدت دو هفته با دعوت از سخنرانان و مداحان برگزار شد، جلسه قرآن و احکام ویژه بانوان هر روز ساعت ۹ الی ۱۰ و جلسه سخنرانی و دعا و مداحی ویژه عموم هر شب ساعت ۲۱ الی ۲۲ در حسینیه بین‌الحرمین به نشانی خیابان پانزده خرداد، کوچه پنجم، فرعی ششم، پلاک هفتم برگزار شد.

ابراهیمی گفت: علاقه‌مندان به منظور شرکت در برنامه‌های این مؤسسه می‌توانند به حسینیه بین‌الحرمین یا به صفحه اینستاگرام به نشانی ebrahimimohammad_۳۱۳ مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: همچنین در امتداد اجرای طرح مواسات و کمک‌های مؤمنانه در قالب طرح باران همدلی ۱۵ هزار پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع شد.

ابراهیمی با بیان اینکه غذاهای گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی‌ بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، اظهار کرد: این برنامه که از اول فروردین‌‌‌ماه سال ۱۳۹۹ و در قالب طرح باران همدلی با کمک خیرین آغاز شده تا پایان سال ادامه خواهد داشت. این مؤسسه از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۱۸۵ هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.

وی گفت: به‌مناسبت ماه صفر نیز هزار پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع شده است.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=77321

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402