جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 19:17:27 GMT
کد خبر : 66849       تاریخ : 1399/12/08 12:1
راه اندازی وب سایت «عید جمعی» برای معرفی سبک زندگی مسلمانان در آمریکا

راه اندازی وب سایت «عید جمعی» برای معرفی سبک زندگی مسلمانان در آمریکا

«عید جمعی»، یک وب سایت اختصاصی سبک زندگی مسلمانان با محتوای اصلی تخصصی برای جشن ماه رمضان ، عید سعید فطر و عید قربان ، آغاز به کار رسمی خود را در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

به گزارش مبشرین به نقل از « benzinga»،« عید جمعی» (Eid Collective ) یک وب سایت اختصاصی سبک زندگی مسلمانان با محتوای اصلی تخصصی برای جشن ماه رمضان ، عید سعید فطر و عید قربان ، آغاز به کار رسمی خود را در اوایل ماه جاری اعلام کرد.

 

عید جمعی که برای خوانندگان مسلمان در سراسر جهان طراحی شده است ، مقالاتی را شامل می شود که شامل همه چیزهایی است که باید بدانید تا بتوانید تعطیلات اسلامی را با جدیدترین دکوراسیون ، دستور العمل ها ، هدیه دادن و موارد دیگر جشن بگیرید.

 

« عید جمعی» با بیش از 90 نویسنده و طراح محتوای مسلمان ، خوانندگان را با برندهای مختلفف، مشاغل مختلف و صداهای متنوع از سراسر جامعه مسلمان مرتبط می کند.

 

«سارا مرتابان» بنیانگذار « عید جمعی » در این باره گفت: به عنوان یک زن و مادر مسلمان در آمریکا که عاشق آداب و رسوم تعطیلات اسلامی هستم ، نمی توانم بپذیرم که هیچ وب سایت مشترکی برای هموطنان مسلمان وجود ندارد که با هم در شادی های تعطیلات سهیم باشند.

 

 وی افزود: با «عید جمعی» ما نه تنها می خواهیم منبعی برای الهام و برنامه ریزی تعطیلات ایجاد كنیم ، بلكه همچنین می توانیم یک جامعه فعال را كه از یكدیگر حمایت می كنند و تجربه های مسلمانان را در طول سال با هم تقسیم می كنند ، پرورش دهیم.

 

مرتابان همچنین گفت: ما خوشحالیم که رسما از خوانندگان مسلمان در سراسر جهان استقبال کرده و به آنها در احیا کردن روح تعطیلات مقدس سالانه کمک می کنیم./شبستان


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=66849

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402