پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 20:02:35 GMT
کد خبر : 56466       تاریخ : 1399/06/26 05:22
اعلام فراخوان مسابقه «پویش روضه‌های خانگی»

اعلام فراخوان مسابقه «پویش روضه‌های خانگی»

فراخوان مسابقه پویش روضه‌های خانگی در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری اعلام شد.

به گزارش مبشرین به نقل از ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، به عنوان یکی از سازمان‌های متولی امر فرهنگ دینی در جامعه، در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری حسینی، طرح پویش روضه‌های خانگی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند بر این اساس علاوه بر انتقال ارزش‌های فرهنگی ایثار و فداکاری، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و کادر درمان کشور را در ادامه مسیر مبارزه با این ویروس منحوس یاری کند. بر همین اساس این سازمان  فراخوان مسابقه «#روضههای_خانگی» را منتشر کرد.

رشته‌های مسابقه «#روضههای_خانگی» شامل عکاسی، پادکست، خوشنویسی، تایپوگرافی، نقاشی، نقاشی خط، فیلم در حوزه‌های مداحی، دکلمه، روضه‌ خانگی و ... است.
 
شرکت در این پویش برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام در پویش ثبت‌نام کنند. دبیرخانه این پویش از دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است. دبیرخانه حق استفاده از آثار پذیرفته شده را برای مصارف فرهنگی و اجتماعی خود محفوظ می‌دارد. آثاری که برخلاف آیین‌نامه باشند در مسابقه شرکت داده نخواهد شد و ارسال اثر و شرکت در پویش به منزله پذیرش آیین‌نامه ارسال آثار است.

ارسال فایل اثر و فرم ثبت‌نام از طریق سایت پویش به نشانی rozeh.isqa.ir بوده و نیازی به ارسال پستی نیست. برگزیدگان این پویش ضمن دریافت هدایای ارزنده، گواهی شرکت در پویش را دریافت خواهند کرد.
 
آثار باید با ایده‌های نو و به دور از هرگونه کپی‌برداری تولید شود. آثار ارسالی بایستی از شرط مطابقت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف اجتماعی برخوردار باشند و آثار با محتوای نامناسب، توهین‌آمیز از جمله نمایش برهنگی، خشونت یا هر محتوای مشابه مورد قبول نخواهد بود.

جزئیات بخش عکس:

انتشار تصویر اثر در پیج اینستاگرام شخصی فرد، با هشتگ روضه‌های خانگی «#روضههای_خانگی» و تگ کردن صفحه پویش به نشانی isqa.ir@ الزامی است. فرمت ارائه اثر بصورت JPG و با رزولیشن ۳۰۰ dpi باشد در صورت نیاز فایل psd اثر نیز اخذ می‌شود.
 
تعداد عکس‌ها نباید بیشتر از ۵ عدد باشد. عکس‌های ارسالی نباید دارای امضاء، قاب، حاشیه، لوگو یا هرگونه مارک یا نشانه دیگری باشند. عکس‌ها به‌روز و برای سال ۹۹ باشد. موضوع عکس‌ها باید در خصوص مراسم‌های عزادای در خانه باشد.

جزئیات بخش پادکست:

انتشار تصویر اثر در پیج اینستاگرام شخصی فرد، با هشتگ روضه‌های خانگی «#روضههای_خانگی» و تگ کردن صفحه پویش به نشانی isqa.ir@ الزامی است. مدت زمان پادکست حداقل ۳ و حداکثر ۵ دقیقه باشد.
 
حجم پادکست ارسالی حداکثر ۲۰ مگابایت باشد. فرمت ارائه شده بصورت mp۳ باشد. متناسب بودن میزان صداگوینده و موسیقی متن؛ موضوع و محور پادکست (محرم، امام حسین (ع)، ایثار و شهادت، عاشورا و انتظار، فرهنگ عاشورا)
 
جزئیات بخش خوشنویسی، تایپوگرافی، نقاشی، نقاشی خط:
 
انتشار تصویر اثر در پیج اینستاگرام شخصی فرد، با هشتگ روضه‌های خانگی «#روضههای_خانگی» و تگ کردن صفحه پویش به نشانی isqa.ir@ الزامی است.
 
دبیرخانه نمایشگاه، مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی خود استفاده کند. ارسال آثار توسط شرکت کننده، جهت حضور در نمایشگاه مجازی به منزله اعلام مالکیت معنوی اثر است، در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله‌ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت کننده است. موضوع: «لبیکَ یا داعیَ الله»، «لبیکَ یا حُسین»، «یا لَثارات الحُسین» و «فَدَیناهُ بِذبحٍ عَظیم» و «خانه‌ام شد کربلا با روضه‌های خانگی».
 
جزئیان بخش فیلم: (مداحی، دکلمه، روضه‌ی خانگی و ...)
 
انتشار تصویر اثر در پیج اینستاگرام شخصی فرد، با هشتگ روضه‌های خانگی «#روضههای_خانگی» و تگ کردن صفحه پویش به نشانی isqa.ir@ الزامی است. آثار ارسالی باید با فرمت‌های MP۴ , MPeg ارائه شود.
 
مدت زمان فیلم‌های ارسالی نباید بیشتر از ۲۰۰ ثانیه باشد. در آثار ساخته شده توسط تلفن همراه حتماً کادر تصویر باید افقی باشد. حجم آثار ارسالی باید کمتر از ۱۰۰ مگا بایت باشد. ارسال آثار از طریق ایمیل isqa.ir@gmail.com صورت گیرد. حداکثر سن شرکت کنندگان ۱۵ سال می‌باشد.

نکته: فرآیند ارسال فیلم‌ها به دبیرخانه پویش یک مرحله‌ای است و در صورت انتخاب هر فیلم برای بخش مسابقه، فایل ارسال شده توسط فیلمساز، مستقیماً و بدون هیچ تغییری در پویش به نمایش در خواهد آمد.

بدیهی است به علت تراکم آثار ارسالی و محدودیت زمانی، فایل‌های معیوب و یا فرمت‌های متفرقه به هیچ عنوان در مرحله انتخاب آثار شرکت داده نخواهند شد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۶ مهرماه ۱۳۹۹ است؛ جهت ثبت نام، ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر به سایت rozeh.isqa.ir و یا شماره‌های ۰۲۱۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۰۲۱۶۶۴۰۲۸۸۲ تماس برقرار کنید.
 
اعلام فراخوان مسابقه «پویش روضه‌های خانگی»

  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=56466

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402