جمعه 31 فروردین سال 1403 Fri, 19 Apr 2024 07:19:43 GMT
کد خبر : 56256       تاریخ : 1399/06/20 21:08
ایران اسلامی در خشم اهانت به پیامبر اکرم (ص) و هتک حرمت قرآن / طنین

ایران اسلامی در خشم اهانت به پیامبر اکرم (ص) و هتک حرمت قرآن / طنین "لبیک یا رسول الله(ص)" در ماه خون و قیام + تصاویر

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ‌انزجار خود را از غرب و سران کشورهای استکباری اعلام و ‌اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، عناصر تندرو و افراطی وابسته به جریان‌های ضد‌دینی که در پناه و حمایت دولت‌های مستکبر قرار دارند، به بهانه‌های مختلف برای ایجاد هراس از اسلام و مسلمانان به توهین و هتاکی به مقدسات مسلمانان روی آورده‌اند و صدالبته این توهین‌ها و هتاکی‌ها هیچ سود و حاصلی نداشته است، بلکه عاملی برای رشد اسلام و اسلام‌گرایی در جوامع غربی شده است.

امت اسلام در سراسر جهان و ملت مسلمان ایران به ویژه اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه ‌در مقابل این روند اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی ساکت نبوده ‌و با عزمی مضاعف به تقویت این کتاب حیات‌بخش و تعالیم الهی خواهند پرداخت به همین منظور امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ‌انزجار خود را از غرب و سران کشورهای استکباری اعلام و ‌اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

تجمع مردم کرج در محکومیت توهین به پیامبر اعظم(ص)

در پی توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) و حمایت مکرون از این اقدام به بهانه آزادی بیان، مردم انقلابی استان البرز علیه این اهانت تجمع کردند. این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان از میدان توحید تا امام زاده حسن(ع)  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

تجمع یزدی‌ها در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص)

امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: حرکت دشمنان را نشأت گرفته از شکست آنان در مقابل اسلام و در بخش‌های سیاسی، نظامی و اجتماعی جهان اسلام بوده است و دشمنان بارها طعم شکست را چشیده‌اند.

سید محمدکاظم مدرسی در مراسم محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در هتک حرمت به پیامبر اکرم و ساحت مقدس قرآن، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، طلاب و روحانیون حوزه علمیه صورت گرفت ضمن محکومیت این اقدامات اظهار داشت: از ابتدای آغاز بعثت پیامبران می‌بینیم که همواره هجمه‌هایی از تحقیر، توهین و اهانت نسبت به بزرگان ادیان وارد شده و نشان از شکست دشمن در مقابل قدرت دین است.

وی با بیان اینکه این حرکت‌ها بدون سازماندهی و طراحی دشمنان ایجاد نشده است افزود: دشمنان فرهنگ و قدرت اسلام را در مقابل خود می‌دانند و در نظر دارند با حرکت‌های ناسیونالیستی مسلمانان را در جامعه غربی منزوی کنند.

تجمع طلاب و روحانیت بیرجند در پی اهانت به ساخت پیامبر (ص)

مردم همیشه در صحنه بیرجند به همراه طلاب و روحانیون امروز همانند دیگر استانها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور در مدرسه علمیه سفیران هدایت انزجار خود را از غرب و محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) اعلام کردند.

استاد حوزه علمیه در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همراه بود اظهار داشت: برخی افراد به دنبال اهانت به اسلام هستند که این نشان از استیصال آنها است.

وی افزود: آمریکا در برابر ویروس کرونا دچار ناتوانی شده و این در حالی است که آنها ادعا دارند بیشترین تکنولوژی و امکانات را در اختیار دارند اما با تمام ادعاهایشان که گوش فلک را کر می‌کند در کنترل این بیماری مستاصل شده‌اند.

حجت الاسلام علی اسدی بیان کرد: قرآن و پیامبر اکرم(ص) مبین و مکمل یکدیگرند و دشمن این دو را مورد حمله قرار داده است و این در حالی است که تمدن اگر مبتنی بر عقلانیت نباشد نتیجه‌ای جز جهل و استعمار ندارد.

تجمع اعتراضی مردم قزوین در محکومیت اهانت به پیامبر اعظم(ص)

تجمع اعتراضی مردم قزوین در محکومیت اهانت به نبی مکرم اسلام‌(ص) و کلام‌الله مجید در مسجد امام حسن عسگری(ع) قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، تجمع اعتراضی مردم قزوین در محکومیت اهانت به نبی مکرم اسلام‌(ص) و کلام‌الله مجید توسط نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و جمعی از مردم مومن و ولایت‌مدار قزوینی در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد.

تجمع اعتراض آمیز مردم دارالجهاد به هتک حرمت پیامبر اکرم (ص)

مردم خداجو و ولایتمدار همدان با تجمع در مسجد جامع خشم و انزجار خود را نسبت به توهین نشریه فرانسوی به ساحت ملکوتی پیامبر اکرم(ص) ابراز کردند.

 در این تجمع که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد مردم با سردادن شعارهای "الله اکبر"، "سکونت هر مسلمان خیانت، است به قران"، "مرگ بر سه ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس"،  "لبیک یا رسول الله(ص)" ضمن اعلام بیعت مجدد با پیامبر اکرم(ص)، خواستار برخورد جدی دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت امور خارجه با این گونه اقدامات شدند.

تجمع اعتراضی مردم ایلام مقابل به هتک حرمت پیامبر(ص)

مردم ایلام صبح امروز در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی "شارلو ابدو" به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام در مصلی ایلام حضور و این امر را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، مردم ایلام صبح امروز در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی شارلو ابدو به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام در  مصلی ایلام حضور و این امر را محکوم کردند.

سخنران این این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بود که در ارتباط  با  توهین مجله فرانسوی به مقدسات اسلام اظهار داشت: دشمنان اسلام با اقدامات مذبوحانه خود در صدد برانگیختن احساسات پاک مسلمان جهان است و در این راه برای رسیدن به اهداف پلید خود توهین به مقدسات را در پیش گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نشریه فرانسوی و آتش زدن قرآن در سوئد ترفند جدید جهت عادی کردن توهین به مقدسات است که بر مسلمانان است تا با این اقدامات پلید به مبارزه بپردازند و توهین کنندگان را به سزای اعمالشان برسانند.

تجمع مردم اردبیل در محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص)

با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهیدگاه اردبیل مردم خشم و انزجارشان را نسبت به هتک حرمت نسبت به پیامبر اکرم(ص) نشان داده و این اقدام را محکوم کردند.در این تجمع مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین ستاد مقابله با کرونا توهین به ادیان الهی را یک اقدامی زشت و ناپسندیده دانستند و انزجار خود را نسبت به نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) محکوم کردند.

شهیدگاه اردبیل امروز مملو از کسانی بود که با عشق و ارادت به ائمه معصومین(ع) گردهم آمده بودند تا نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی هیچ غلط نمی‌توانند بکنند و این موضوعی نیست که ملت ایران اسلامی و شیعیان اسلام به این راحتی از آن عبور کنند.

دشمنان باید جوابگوی کارهای غلط خود باشند و طوری نباشد که هر کاری می‌خواهند انجام دهند چرا که این موضوع به هیچ عنوان شایسته نیست و در همه جا محکوم است.

اقدام اخیر نشریات اروپایی٬ اقدامی شنیع و غیرانسانی است و نشان دهنده تو خالی بودن ادعاهای حقوق بشری این دولت‌ها است که مردم در این زمینه هیچ گاه سکوت پیشه نخواهند کرد.

تجمع مردم انقلابی بجنورد ‌در محکومیت هتک حرمت به پیامبر رحمت ‌

مراسم تجمع مردم انقلابی مرکز استان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر رحمت با حضور مردم انقلابی بجنورد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی امروز در مراسم تجمع مردم انقلابی مرکز استان در محکومیت هتک حرمت به پیامبر رحمت اظهار داشت: پیامبر اسلام بزرگمرد و ابرمرد عالم هستی است که دستاوردی را برای بشریت به همراه آورده از این رو پیامبر رحمت تنها برای یک عده خاص نیامده و او رحمت العالمین است.

وی با بیان اینکه دشمنان غربی نظام انقلاب اسلامی از اسلام ناب محمدی در هراسند افزود: اسلامی که امروز در دنیا از سوی ایران مطرح شده و به نام اسلام ناب محمدی به نام یافته است دشمنان غربی و قسم‌خورده جمهوری اسلامی از این اسلام در هراسند و ایران هراسی را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

مردم مازندران هتاکی نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند

تجمع اعتراضی در محکومیت جنایت استعماری اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)و مقدسات دینی، امروز همزمان با سراسر کشور در امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار شد.این تجمع با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان سپاه استان و شهرستان، فرماندار ساری و مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه بود.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با محکومیت این جنایات استکباری اظهار داشت: نظام سلطه به روزهای پایانی استبداد خود نزدیک شده است؛ باید همه ممالک اسلامی این حرکات وهن‌آمیز و زشت را که نوعی توهین به مقدسات بوده را محکوم کنند.

اعتراض مردم لرستان به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص)

در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن و پیامبر عظیم الاشان اسلام در راستای اعلام انزجار و محکومیت این عمل بی‌شرمانه تجمع مردمی در لرستان برگزار شد.

 مردم ولایتمدار و فهیم استان لرستان ظهر امروز با تجمع در مصلی نماز جمعه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انزجار و نفرت خود  از اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی و هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام(ص) با سر دادن شعارهای لااله الا الله محمد رسول الله، مرگ بر فرانسه، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن و فرانسه حیا کن، انزجار خود را از توهین به پیامبر (ص) اعلام کردند و با حضور در این تجمع به همه دنیا اعلام کردند مردم شهیدپرور و ولایت مدار لرستان همیشه مدافع راه دین و حقیقت خواهند بود و هر گونه توهین به مقدسات و بزرگان دین مبین اسلام را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این تجمع اعتراض آمیز مردم خرم‌آباد ضمن محکوم کردن توهین مجله فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: دین اسلام دین اخلاق و آموزه‌های اسلامی آموزه‌هایی  است که  انسان‌ها بر اساس فطرت انسانی به سوی این آموزه‌ها تمایل دارند.

اجتماع باشکوه مردم گیلان در محکومیت اهانت به ساحت نورانی پیامبر(ص)

اجتماع باشکوه مردم مومن و ولایی استان گیلان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نورانی قرآن کریم و رسول اکرم(ص) پیش از ظهر امروز با رعایت نکات بهداشتی در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

مردم گیلان با حضور در این اجتماع به دشمنان اسلام ثابت کردند که با این اقدامات سخیف نه‌ تنها از محبوبیت پیامبراکرم‌(ص) و جاذبه اسلام بین بشریت کاسته نمی‌شود بلکه نشانه ضعف و درماندگی مستکبران و دشمنان دین است.

در این اجتماع که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی از جمله "لبیک بر محمد(ص)"، اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی را محکوم کردند و از مسئولان نظام اسلامی خواستند که نسبت به این‌گونه اقدامات سخیف، موضع‌گیری قاطعانه داشته باشند.

تجمع طلاب و دانشجویان گرگانی در محکومیت اهانت به ساحت قرآن و پیامبر اسلام (ص)

امروز تمام جهان شاهد فریادهای حق‌طلبی و قاطعانه مسلمانان است که نشان می‌دهد نفرت پیروان ادیان توحیدی و مسلمان نسبت به کسانی‌که به کتاب مقدس قرآن کریم و ساحت نورانی پیامبراکرم(ص) اهانت کردند افزایش پیدا کرده است که تجمع میلیونی مسلمانان در پاکستان نشانگر آن است.

گسترش اسلام در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی، سردمداران کفر و استکبار را برآن داشته تا با به راه انداختن جریان اسلام هراسی جلوی گسترش این دین آسمانی را بگیرند. سکوت و همراهی سردمداران این کشورهای به ظاهر متمدن در پی اهانت به مقدسات مسلمانان، چراغ سبز نشان دادن به توهین‌کنندگان است.

طلاب و دانشجویان در مدرسه علمیه امام صادق (ع) گرگان با شعارهایی " اهانت به قرآن مایه ننگ دوران"، " سکوت هر مسلمان اهانت است به قرآن"، " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" این اقدامات موهن را محکوم کردند.

اعتراض مردم شیراز به اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص)

مردم شیراز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی در محکومیت این حرکت بار دیگر با پیامبر(ص) بیعت کردند.

اقدام موهن نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در باز نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) و توهین به ارزش‌های والای اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان، قلب موحدان عالم را جریحه‌دار کرد و بار دیگر جلوه دیگری از لیبرال دموکراسی، مدرنیته و جاهلیت مدرن را به رخ جهانیان کشید. 

در همین راستا مردم شیراز نیز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی در محکومیت این حرکت بار دیگر با پیامبر(ص) بیعت کردند.

در این برنامه که صبح امروز با حضور امام جمعه شیراز، استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی، روحانیون و مردم برگزار شد. مردم در این تجمع اعتراضی با سر دادن شعارهای «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر آل‌سعود خائن» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از اقدام توهین‌آمیز نشان دادند.

تجمع یاسوجی‌ها در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) و اعلام انزجار و همچنین محکومیت این عمل وقیح تجمع مردمی در یاسوج برگزار شد.راهپیمایی مردم یاسوج در اعتراض به توهین به مقدسات اسلامی ساعت 10 امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با  در جلوی مصلای نماز جمعه این شهر با حضور پرشور و شعور مردم برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایتمدار شهر یاسوج با این حضور باشکوه خود نشان دادند که از حریم آل الله و اهل بیت(ع) با تمام وجود دفاع می‌کنند چنان‌که شهدای مدافع حرم همچون شهید ستار اورنگ با تمام وجودشان از اهل بیت دفاع کرده و جانشان را در این راه وقف کردند.

اجتماع مردمی مشهدی‌ها در اعتراض به اهانت به پیامبر(ص)

جمعی از دانشجویان و اقشار مردمی مشهد با حضور مقابل دفتر نمایندگی وزرات خارجه در مشهد، به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص) اعتراض کردند.

دانشجویان و اقشار مردمی مشهد ظهر امروز با حضور مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در مشهد ضمن اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اسلام(ص)، خواستار اخراج سفیر فرانسه شدند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوین «از جنایات فرانسه پناه دادن به حیوان جانی»، «از جنایات فرانسه توهین‌های مکرر به پیامبر اسلام»،«از جنایات فرانسه تربیت نیروهای غربگرای نفوذی»، «ما با ولایت زنده‌ایم» و سر دادن شعارهای پر صلابت «مرگ بر سازش»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فرانسه» و «هیهات من الذله» نفرتشان را نسبت به این اعمال غیرانسانی نشان دادند.

مردم، طلبه‌ها و دانشجویان انقلابی با تظاهرات در مقابل نمایندگی وزارت خارجه باری دیگر سیلی محکمی به مزدوران و جنایتکاران زمانه زدند و به مسئولان هشدار دادند که توهین به مقدسات و اعتقاداتشان امری نیست که به سادگی بتوان از آن چشم پوشید.

تجمع کردستانی‌ها در محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر گرامی اسلام(ص)

مردم شیعه و سنی استان کردستان در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در مسجد جامع سنندج تجمع کرده و ندای "لبیک یا رسول‌الله (ص)‌" سر دادند.

حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه از این اقدام موهن به بهانه آزادی بیان، خشم مسلمانان را برانگیخته و در همین راستا مردم شیعه و سنی استان کردستان در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در مسجدجامع سنندج تجمع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت اهانت به قرآن و ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: امروز همه مردم متدین استان کردستان حرکت زشت غربی‌ها را محکوم می‌کنند.

وی گفت: توهین به مقدسات مسلمانان و اسلام‌ هراسی یک مسئله تازه‌ای نیست و ریشه‌ای تاریخی از صدر اسلام تاکنون در دستور کار دشمنان بوده که در سالیان اخیر به اوج خود رسیده است.

تجمع بزرگ مردم قم در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قرآن

تجمع بزرگ مردمی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز قم، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس در این مراسم بیان کرد: گروهک‌های تروریستی خود را برای مقابله با اسلام ناب بسیج کرده و جنگ نیابتی را برای تاخت و تاز قدرت های شیطانی فراهم کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: فقط این نشریه شیطانی را عامل و مقصر این حادثه نمی‌دانیم بلکه جاده صاف‌کن‌های حاکم بر کشورهای اسلامی که میدان تاخت و تاز و آسودگی خیال را برای اسلام‌ستیزان فراهم کردند نیز در این موضوع مقصر هستند.

تجمع تبریزی‌ها در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

در این تجمع حاضران با سردادن شعارهای مختلف از جمله "آمریکا شیطان اکبر بُود چراغ آفرینش شخص پیغمبر(ص) بُود"، "هر کس که به قرآن می‌کند اهانت آمریکا از او می‌کند حمایت"، "امت ما در ره حق بماند تَبت یدا اَبی لهب و تَب بخواند"، "درسایه ذلت مستکبران شیطان اهانت می کند به قرآن"، "اسلام دین آسمانی ماست مقاومت عزم جهانی ماست"، "ولایت فقیه پاینده است خورشید حق همیشه تابنده است"، "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" و "دست خدا برسرماست خامنه‌ای رهبر ماست" اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=56256

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402