پنج شنبه 30 فروردین سال 1403 Thu, 18 Apr 2024 07:06:47 GMT
کد خبر : 53174       تاریخ : 1399/04/07 20:1
جشن های زیر سایه خورشید بوشهر با ورود خدام رضوی آغاز شد

جشن های زیر سایه خورشید بوشهر با ورود خدام رضوی آغاز شد

کاروان خدام رضوی شب گذشته وارد استان بوشهر شدند و رسماً جشن های زیر سایه خورشید در این استان آغاز شد.

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، اکبر قائدی شب گذشته در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) از ورود کاروان خدام رضوی از طریق فرودگاه بوشهر خبر داد و اظهار داشت: امسال ۲۵۰ برنامه در ۱۲ منطقه از شهرستانهای استان بوشهر اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر ادامه داد: در بدو ورود مراسم استقبال در فرودگاه بوشهر انجام شد و پس از آن زیارت قبور شهدای سرافراز بوشهر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از شنبه هفتم تیرماه برنامه های رسمی کاروان زیر سایه خورشید شروع می شود ادامه داد: دو تیم خدام انیس الشموس و شمس الشموس به دو شهرستان دشتی و تنگستان سفر خواهند کرد.

قائدی از رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طبق مصوبه ستاد کرونای استان در اجرای برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: تیم های ویژه ای عملیات ضدعفونی و گندزدایی را به صورت مستمر انجام می دهند و همچنین برنامه ها به گونه ای پیش بینی شده است که فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود و با کمترین تماس مردم با هم برگذار شود.

وی، برنامه های شاخص جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر را  دیدار با خانواده معظم شهدای ناوچه کنارک، دیدار با جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، سرکشی به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: دیگر برنامه‌های این کاروان، تجلیل از نو عروس و داماد هایی است که در دهه کرامت ازدواج نموده و بدلیل شرایط بیماری کرونا نتوانسته‌اند جشن بگیرند.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر تجلیل از پدر و مادرهای متولد دهه های ۶۰ و ۷۰ که سه فرزند و بیشتر دارند را از دیگر برنامه‌های شاخص جشن های زیر سایه خورشید معرفی کرد و ادامه داد: در همین خصوص از غسال ها، قبر کن ها و پاکبانان های شهرداری که کمتر از زحمات آنان تقدیر شده است تجلیل خواهد شد.

وی یکی از مهمترین برنامه های کاروان زیر سایه خورشید را تجلیل از پزشکان، پرستاران، کادر سلامت و کارکنان مراکزی که در این چندماه اخیر زحمات بسیاری در مقابله با ویروس کرونا کشیده اند دانست و گفت: تقدیر از کار آفرینان برتر استان که در شهرستان های استان صورت می پذیرد از دیگر برنامه ها است.

قائدی گفت: کاروان زیر سایه خورشید در قالب دوتیم جداگانه هر روز در دوشهرستان برنامه ها را برگذار می کنند و در روز جمعه پیش رو مراسم اختتامیه جشن های زیر سایه خورشید با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بوشهر بر پا خواهد شد و با بدرقه خدام عزیز برنامه‌های سیزدهمین سال جشن های زیر سایه خورشید استان بوشهر به پایان خواهد رسید.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=53174

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402