پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 19:21:32 GMT
کد خبر : 44053       تاریخ : 1397/09/11 10:19:37
استان بوشهر جزو پنج استان برتر در حوزه امنیت است

استان بوشهر جزو پنج استان برتر در حوزه امنیت است

امام جمعه بوشهر با تاکید بر نقش مهم نیروی انتظامی در جامعه در ابعاد مختلف اجتماعی، انتظامی، ترافیکی و امنیتی گفت: استان بوشهر جزو پنج استان برتر در حوزه امنیت است که با تلاش نیروی انتظامی محقق شده است.

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر با قدردانی از تلاش پلیس در جامعه و برقراری امنیت پایدار اظهار داشت: تلاش‌های پلیس استان در همه عرصه‌ها سبب شده است، بوشهر یکی از  استان‌های پر امنیت و جزو پنج استان برتر کشور و مورد توجه نظام باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کار نیروی انتظامی از نگاه خداوند بسیار با ارزش است به ویژه اگر پلیس جغرافیای مورد وظیفه‌اش مرز باشد مثل استان بوشهر، تاکید کرد: در روایات داریم یک شب نگهبانی در مرزها و حفاظت از امنیت مردم از ماه‌ها و سال‌ها  عبادت بالاتر است و این توفیق  در نظام جمهوری اسلامی نصیب شما فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی شده است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: وقتی کسی با نیت اخلاص و خدمت برای نظام  وارد عرصه خدمت شود همانند عبادت خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه انسان بصیر و آگاه فریب نمی‌خورد و به راحتی می تواند خودش را از فتنه جدا کند گفت: بصیرت یعنی آگاهی عمیق و دقیق در تمامی شرایط به ویژه در شرایط بحران، فتنه در عین حالی که تهدید است بصیرت سبب می‌شود که انسان منحرف نشود و در این راستا انسان بصیر و آگاه فریب نمی‌خورد و به راحتی می تواند خودش را از فتنه جدا کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بصیرت انسان را در جریانات مختلف زندگی در موضع صحیحی قرار می‌دهد و عامل نجات است خاطر نشان کرد: بصیرت یعنی اندیشمند، بودن خوب فکر کردن و به موقع عمل کردن،  یعنی بدانیم با زندگی و عمرمان چکار کنیم و با مسائل و مشکلات چگونه برخورد کنیم.

صفایی بوشهری عنوان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیروی انتظامی چون در خط ولایت بوده است و اقتدار آن بر اساس موازین اسلامی است در بین مردم عزیز و با عزت است.

وی با اشاره به اینکه  پلیس جمهوری اسلامی ایران حافظ مردم و در خدمت مردم است و این کار خیلی بزرگی است، بیان کرد: در استان بوشهر نیروی انتظامی خیلی موفق بوده است که خود  مایه سربلندی و افتخار است و تضعیف نیروی پلیس حرام و حمایت از آن بر هر انسانی واجب است.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=44053

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402