جمعه 10 فروردین سال 1403 Fri, 29 Mar 2024 11:13:19 GMT
کد خبر : 43812       تاریخ : 1397/09/05 09:32
رفع مطالبات مردم اولویت مسئولان باشد/ دشمن درپی تفرقه‌انگیزی است
نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

رفع مطالبات مردم اولویت مسئولان باشد/ دشمن درپی تفرقه‌انگیزی است

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همه توان خود برای ارائه بهترین خدمات و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌ بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با استاندار و تعدای از مدیران استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش کنند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام نقش بسیار مهمی در سعادت بشریت داشته است و ائمه اطهار ادامه‌دهنده راه ایشان بوده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش حضرت محمد در آگاهی‌بخشی به بشریت و گسترش عدالت و مبارزه با ستم و ظلم در جامعه تصریح کرد: افرادی که دارای خطا و اشتباهاتی هستند به خاطر عدم شناخت سیره پیامبر است.

وی با تاکید بر لزوم توجه همه مسلمانان به سیره نبی مکرم اسلام، بیان کرد: در راستای مقابله با دشمنان اسلام باید وحدت اسلامی تقویت شود و آگاهی و شناخت نسبت به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) بیشتر شود.

آیت‌الله حسینی‌ بوشهری به اتحاد، همدلی و انسجام بالای جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: دشمن این اتحاد و همدلی را برنمی‌تابد و همواره در مسیر تفرقه‌انگیزی در جامعه اسلامی گام برمی‌دارد.

وی خواستار تلاش همه مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات مردم و ارائه خدمات صادقانه شد و اضافه کرد: دشمنان از همه روش‌ها برای پیاده‌سازی دسیسه‌های خود استفاده می‌کنند که با توکل بر خداوند بر همه تهدیدهای دشمنان غلبه می‌کنیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا مسیر هموار در ایران را برعکس در افکار عمومی مردم جلوه می‌دهد و مسئولان بدون توجه به حرکات و تهدیدات دشمن برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم تلاش کنند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=43812

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402