پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 23:27:47 GMT
کد خبر : 40524       تاریخ : 1397/07/26 09:22
آبادان میزبان سومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران سراسر کشور شد
رئیس هیئت کونگ فو منطقه آزاد اروند:

آبادان میزبان سومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران سراسر کشور شد

رئیس هیئت کونگ فو منطقه آزاد اروند از میزبانی آبادان در سومین دوره از مسابقات قرآنی کونگ فو کاران و رزمی کاران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مبشرین به نقل از مهر، سید مجید هاشیمان پیش از ظهر دیروز در نشست هماهنگی برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات به مناسبت هفته بسیج ۱۴ و ۱۵ آذرماه امسال و در محل مسجد الغدیر شهر آبادان برگزار می شود که فدراسیون کونگ فو جمهوری اسلامی میزبان اصلی آن به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این شکل از مسابقات قرآنی که تنها ورزشکاران با یکدیگر رقابت می کنند برای نخستین بار است که در آبادان برگزار می شود، افزود: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار در دو رده جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هاشمیان با اشاره به تفاوت نحوه برگزاری این مسابقات با سایر مسابقات مشابهی که تاکنون برگزار شده، اظهار کرد: برای رده جوانان ۱۵ تا ۱۸ سال سوره نازعات و برای رده بزرگسالان ۱۹تا ۳۵ سال سوره صف تعیین شده که باید ضمن ترجمه آیات تفسیر این سوره را از تفسیر قرائتی ارائه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همچنین طی هماهنگی انجام شده ۱۰۰ پیشکسوت ورزشی ۱۶ آذرماه امسال در آبادان حضور می یابند که ضمن برگزاری آئین تجلیل از آنان این پیشکسوتان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در منطقه فاو و شلمچه بازدید می کنند.

رئیس هیئت کونگ فو منطقه آزاد اروند یادآور شد: در سال ۹۵ برای نخستین بار در خوزستان و به میزبانی آبادان مسابقات رزمی کشور را برگزار کردیم که در آن مسابقات توانستیم در بخش تیمی مقام نخست کشور را با اقتدار کسب کنیم و این افتخار آفرینی به طور دوباره در سال ۹۶ تکرار شد و کونگ فو کاران ما توانستند به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یابند.

هاشمیان از تمامی دستگاه های اجرایی شهر خواست همکاری لازن را داشته باشند و این هیئت را در برپایی هر چه باشکوه تر این مسابقات یاری کنند.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=40524

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402