شنبه 1 اردیبهشت سال 1403 Sat, 20 Apr 2024 02:38:01 GMT
کد خبر : 15663       تاریخ : 1396/10/26 22:58
ثبت 134 اثر در دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات/استانهای قم و کردستان پیشتاز در ارسال آثار/اختتامیه در 16 اسفند
ماحوزی مطرح کرد؛

ثبت 134 اثر در دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات/استانهای قم و کردستان پیشتاز در ارسال آثار/اختتامیه در 16 اسفند

مدیر کل ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بوشهر امسال برای دومین دوره میزبان جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات است و تا کنون 134 اثر در دبیر خانه ثبت شده است.

به گزارش مبشرین،  دکتر حمیده ماحوزی که در جلسه شورای توسعه فعالیت های قرانی استان سخن می گفت، اظهار داشت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین امسال به عنوان مجری دومین جشنواره فیلم قرآنی آیات انتخاب و از ابتدای آبان دبیر خانه شروع به کار کرده است.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان اضافه کرد: جشنواره در بخش های مستند، فیلم داستانی، پویانمایی و نماهنگ با موضوعات قرآنی به صورت دوسالانه در بوشهر برگزار و امسال اختتامیه در 16 اسفندماه و همزمان با روز قرآنی بوشهر برگزار خواهد شد.

  ماحوزی ادامه داد:  اطلاع رسانی جشنواره از طریق ارسال پوستر جشنواره به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن های سینمای جوان، دانشگاه های علمی کاربردی دارای رشته های مرتبط با سینما و رسانه و حوزه های هنری سراسر استان ها انجام شده، همچنین اطلاع رسانی در فضای مجازی و سایت جشنواره انجام می گردد.

   وی افزود: ثبت نام برای شرکت در جشنواره از نیمه آذر ماه به صورت اینترنتی آغاز و شرکت کنندگان آثار خود را از طریق پست به دبیرخانه جشنواره ارسال می کنند و ارسال آثار تا پایان بهمن ماه 96 ادامه خواهد داشت.


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=15663

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402