پنج شنبه 9 فروردین سال 1403 Thu, 28 Mar 2024 19:15:17 GMT
کد خبر : 15569       تاریخ : 1396/10/21 23:47
دوازدهمین دوره مسابقات استانی حفظ، مفاهیم و احکام موسسه نورالثقلین برگزار می شود/ شروع ثبت نام از اول بهمن ماه+جزئیات مسابقات
اطلاعیه شماره 1 مسابقات استانی؛

دوازدهمین دوره مسابقات استانی حفظ، مفاهیم و احکام موسسه نورالثقلین برگزار می شود/ شروع ثبت نام از اول بهمن ماه+جزئیات مسابقات

نایب رئیس موسسه قرآن و عترت نورالثقلین گفت: دوازدهمین دوره مسابقات استانی حفظ، مفاهیم و احکام در دو مرحله برگزار می شود.

به گزارش مبشرین، محمد حفظ الله ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام این مسابقات از 1 لغایت 21 بهمن و از طریق پایگاه خبر قرآنی مبشرین، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: دوازدهمین دوره مسابقات ویژه برادران و خواهران و در دو مرحله مقدماتی (26 بهمن ماه) و نهایی (4 اسفند ماه) و در 13 رشته مختلف حفظ، مفاهیم و احکام برگزار می شود.

حفظ الله با اشاره به شرکت کنندگان در شهر های مختلف افزود: سال گذشته مرحله مقدماتی را در دو شهر بوشهر و ریز برگزار شد ولی امسال با توجه به پیش بینی استقبال قرآن آموزان، در 6 شهر بوشهر، برازجان، گناوه، دلوار، خورموج و جم و به صورت کتبی برگزار و برگزیدگان روز 4 اسفند ماه در بوشهر با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون آموزشی نورالثقلین در پایان عنوان کرد: اطلاعیه های این دوره از طریق پایگاه خبر قرآنی مبشرین منتشر خواهد شد و علاقه مندان برای اطلاع از منایع آزمون به سایت خبر قرآنی و معارف اسلامی مبشرین مراجعه کنند.

برای مشاهده پوستر مسابقات اینجا کلیک کنید.

 

 


  منبع: مبشرین|پایگاه خبر قرآنی و معارف اسلامی
       لینک مستقیم   :   http://mobasherin.ir/shownews.aspx?id=15569

نظـــرات شمـــا






سال 1402سال 1402