دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر منصوب شد
با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر، تیمور یزدان شناس به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر منصوب شد.
كدخبر: 78394
1401/10/20

به گزارش مبشرین، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر، تیمور یزدان شناس به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر منصوب شد.

در حکم انتصاب دبیر ستاد دهه فجر استان آمده است: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ رخدادی عظیم و حقیقتی سترگ به نام انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و وحدت و یکپارچگی امتی مقاوم و ایثارگر به وقوع پیوست و بارقه هایی از معنویت و عدالت را در دنیای منجمد و غرق در سیاهی و تباهی متبلور ساخت و تلاشی مقدس برای حرکت به سمت اهداف و ارزش‌های الهی آغاز شد. از همان اوان پیروزی انقلاب، جنود ابلیس و نظام سلطه حاکم بر جهان، با همه توان و با ترفندها و توطئه های گوناگون به مصاف این نهال نورسته برخاسته و در طول این سال ها از هیچ دشمنی در حق ملت ایران و انقلاب اسلامی فروگذار نکرده است.

اینک در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با استعانت از ذات اقدس الهی جنابعالی را که بحمدالله دارای تجربیاتی ارزشمند و سوابقی ارزنده هستید به عنوان «دبیر ستاد دهه ‌فجر انقلاب‌اسلامی استان بوشهر» منصوب می‌نمایم‌.

 

منبع: