تجمع طلاب و روحانیون بوشهر در محکومیت روزنامه هتاک فرانسوی برگزار می‌شود
نماینده امور سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری تجمع طلاب و روحانیون بوشهر در محکومیت روزنامه هتاک فرانسوی خبر داد.
كدخبر: 78393
1401/10/21

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام حامد بردستانی نماینده امور سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر گفت: اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون خواهر و برادر و امت حزب الله در پی هتک حرمت روزنامه هتاک فرانسوی شارلی ابدو به مقام عظمای ولایت و مرجعیت برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اجتماع با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر روز چهارشنبه ۲۱ دی ماه ساعت ۸ صبح در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار می شود.

نماینده امور سیاسی اجتماعی حوزه علمیه استان بوشهر گفت: ما طلاب و روحانیون نسبت به هتاکی دشمنان قسم خورده اسلام و مرجعیت و ولایت بی تفاوت نخواهیم بود، کما اینکه در حوادث مختلف همچون ۹ دی و ۱۳ دی در میدان بوده ایم در این مورد نیز اعلام حمایت خود را از دین مبین اسلام و مقام عظمای ولایت و مرجعیت اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام بردستانی گفت: همانگونه که طلاب در میدان های دفاع مقدس بالاترین آمار شهدا را داشتند ما نیز برای جانفشانی اعلام آمادگی می کنیم.

 

منبع: