نوای ملکوتی "الغوث‌الغوث خلصنا من‌النار یارب" در بوشهر طنین‌انداز شد
در نخستین شب قدر نوای ملکوتی "الغوث الغوث خلصنا من النار یارب" زائران در نقاط مختلف استان بوشهر طنین‌انداز شد و روزه‌داران از خداوند متعال برای رفع ویروس کرونا و شفای بیماران دعا کردند.
كدخبر: 68858
1400/02/13

به گزارش مبشرین، مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و نخستین شب از لیالی قدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌صورت محدود در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور مردم روزه‌دار و متدین برگزار شد.

در این مراسم روزه‌داران و مومنان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به راز و نیاز با معبود خویش پرداختند و از خداوند متعال برای رفع بیماری کرونا و شفا بیماران دعا کردند.

در این شب با ارزش نوای ملکوتی الغوث الغوث خلصنا من النار یارب زائران در نقاط مختلف استان بوشهر طنین‌انداز شد و همزمان با برگزاری این مراسم در فضاهای مجازی و صدا و سیما پخش می‌شد.

مراسم لیالی قدر بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به‌صورت محدود در فضای باز و به مدت 2 ساعت برگزار شد.

در این آیین معنوی که حضور جوانان چشمگیر بود روزه‌داران با  قرائت دعا ، اقامه نماز و بر سر گذاشتن قرآن کریم از خداوند متعال طلب بخشش و رفع مشکلات کردند.

مردم مومن درحالی که قرآن کریم را بر سر گرفته بودند رفع تمامی بلا و بیماری‌ها به ویژه بیماری کرونا دعا کردند./تسنیم

 

منبع: