اجرای طرح ضیافت همدلی در بوشهر
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: طرح ضیافت همدلی با توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در بوشهر اجرا شد.
كدخبر: 68792
1400/02/11

به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا را از رسالت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه عنوان کرد و افزود: در این زمینه از محل اجرای امینانه نیت واقفان، بسته‌های معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع شد.

 
وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها طرح ضیافت همدلی است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، هدف از اجرای این طرح را تهیه و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا عنوان کرد و ادامه داد: هزار بسته مواد غذایی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن، سویا و حبوبات به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان میان جامعه هدف توزیع شد.
 
وی گفت: این پانزدهمین مرحله از توزیع بسته‌های مواد غذایی میان آسیب دیدگان و خانوار‌های بی‌بضاعت استان بوشهر است و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
 
حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور، ارزش بسته‌های توزیع شده را ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در ۱۴ ماه شیوع کرونا در قالب برنامه‌های مختلف ۳۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵.۵ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا قرار داده است.
منبع: