زندانیان جرائم غیر عمد در بوشهر چشم انتظار کمک خیران
مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: ۱۳۲ زندانی غیر عمد در استان، ۹۷۰ میلیارد ریال بدهی دارند که برای آزادی خود چشم انتظار کمک خیران هستند.
كدخبر: 68789
1400/02/11

به گزارش مبشرین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید اسماعیل موسوی حقیقی بیان کرد: آمار زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوشهر ۱۳۲ نفر است که به دلیل بدهکاری مالی و پرداخت نکردن  مهریه  و نفقه در حبس به سر می‌برند.

 
وی مبلغ بدهی این زندانیان را ۹۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد که برای رهایی و بازگشت به آغوش خانوده‌های خود در انتظار نگاه مهربانانه مردم هستند.
 
مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر خاطرنشان کرد: پارسال با همت خیران و نیکوکاران استان، ۱۴۷ زندانی آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
 
وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی، در ماه مبارک رمضان امسال جشن گلریزانی در استان برگزار نمی‌شود.
 
موسوی عنوان کرد: هرچند امسال جشن گلریزان برگزار نمی‌شود، اما نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۵۲۳۸۴۱۰۰۵ در بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۸۰۷۲ به نام ستاد مردمی دیه استان بوشهر واریز کنند و در این کار خیر مشارکت کنند.
منبع: