رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:
گفتمان سازی تواصی، باور به توان مردم و امید آفرینی رویکرد اصلی برنامه‌های قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر است
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های قرآنی این اداره کل گفت: گفتمان سازی تواصی، باور به توان مردم و امید آفرینی رویکرد اصلی برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان است.
كدخبر: 68381
1400/01/29

به گزارش مبشرین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، جواد احمدی منفرد 28فروردین 1400 ضمن تبریک حلول ماه رمضان، گفت: با توجه به شرایط موجود جامعه، و همچنین نیاز جدی عموم مردم به معنویت و تأثیر مثبت معنویت دینی بر سلامت روانی افراد، سیاست‌ها و برنامه‌های کلی ماه مبارک رمضان به خاطر جلوگیری از شیوع ویرورس کرونا به شکل متفاوت انجام می‌شود.

وی ادامه داد: محور برنامه‌های قرآنی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در عید مبعث و توصیه های هشتگانه ایشان، گفتمان سازی تواصی، باور به توان مردم و امید آفرینی در جامعه است.
دبیر ستاد عملیات فصل بندگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد : این گفتمان سازی به علت شرایط فعلی جامعه با حضور فعالانه جامعه قرآنی به‌ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی جریان می یابد
احمدی منفرد تصریح کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های قرآنی و سایر تشکل‌های دینی و امامان محله جهت این گفتمان سازی از اهداف این برنامه‌های قرآنی است.
وی گفت: جلسات خانگی قرآنی کریم به‌عنوان محور فعالیت قرآنی است که پدر و مادر خانواده در کنار اعضاء خانواده هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.
احمدی منفرد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی افزود: اکثر مراکز قرآنی با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآنی از قبیل ختم قرآن کریم، مسابقات و آموزش‌های قرآنی می کنند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی که با صدا و سیمای مرکز استان انجام گرفته، در خصوص آموزش قرآن کریم، شرح کوتاه از دعاهای روزانه ماه رمضان، شرح دعای ابوحمزه ثمالی برنامه‌هایی تولید و پخش می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان بوشهر با هماهنگی با ائمه جمعه در طرح مواسات و رزمایش کمک‌های مؤمنانه حضور فعالی دارند.

 

منبع: