یکی از ائمه جمعه استان بوشهر:
دشمنان از مدت ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند
دشمنان از مدت ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند و ان شاءالله این انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن را ناامید خواهد کرد.
كدخبر: 68340
1400/01/28

 

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام محمود کارگر، صبح امروز در نشستی با فعالان فرهنگی بخش آبدان استان بوشهر، اظهار داشت: فرهنگ بومی بسیار اهمیت دارد و الحمدلله در زمینه های قرآنی گام های خوبی برداشته شده است.

امام جمعه آبدان با اشاره به مسئله مهم انتخابات، حضور مردم در این عرصه را باعث ناامیدی دشمنان دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده اند و ان شاءالله این انتخابات با حضور حداکثری مردم دشمن را ناامید خواهد کرد.

حجت الاسلام کارگر در ادامه با اشاره به انجام چند مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در آبدان، گفت: انتظار داریم متولیان امر در خصوص برنامه های مواسات هماهنگی های لازم با دفتر امام جمعه و قرارگاه انجام دهند.

حجت الاسلام ابراهیم محمودی، مدیر مدرسه علمیه دیر نیز گفت: انتخابات امسال در گام دوم انقلاب یک اهمیت مضاعفی برخوردار است به خصوص درحوزه معیشت مردم و ان شالله مردم انقلابی حضوری پررنگ درانتخابات خواهند داشت و بایستی اعتماد سازی در بین مردم به وجود بیاوریم.

حجت الاسلام مصطفی ارتفاعی از روحانیون شهرستان دیّر نیز گفت: به عنوان روحانی باید تبیین حضور آگاهانه مردم و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این اعتماد سازی صورت گیرد تا مردم حضور پیدا کنند.

منبع: