قدردانی دریادار تنگسیری از تولید سریال «مردان نادر»/ سپاه از تولید این سریال حمایت همه‌جانبه می‌کند
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به تولید سریال «مردان نادر» در رسانه ملی صدا و سیماگفت: حمایت همه جانبه از تولید این سریال از اولویت‌های اصلی نیروی دریایی سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.
كدخبر: 60694
1399/09/03

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم،  سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه و ارتش در بوشهر، استقلال، آزادی، عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: برای حفظ و حراست از   خون پاک شهدا و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از تمام توان استفاده می‌شود.

وی، شهید نادر مهدوی و همرزمانش و ایثارگران رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس را به عنوان نماد و سند افتخار ملت ایران نام برد و گفت: همه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مردان نادر حوزه خلیج فارس هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی و پیشرفت دستاوردهای مهمی در سطح منطقه و بین الملل داشته‌اند.

سردار تنگسیری با قدردانی از مسئولان رسانه ملی برای تولید سریال «مردان نادر» از حمایت همه جانبه سپاه از این سریال خبر داد و تاکید کرد: حمایت همه جانبه از تولید این سریال از اولویت‌های اصلی نیروی دریایی سپاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

در این جلسه که استاندار، فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، انتظامی و مسئولان عالی قضایی و امنیتی استان بوشهر حضور داشتند، مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با اشاره به ساخت سریال «مردان نادر» در صدا و سیما خاطر نشان کرد: سریال مردان نادر در مدت بیش از یک‌هزار دقیقه و در 26 قسمت با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی و سیمای استان‌های رسانه ملی تولید می‌شود.

سید حسین ناظر ویژگی‌های سریال "مردان نادر" را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این سریال به ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس و در سه جبهه مبارزه با استعمار انگلیس، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم بعث عراق با محوریت علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی و همرزمانش و همچنین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پرداخته می‌شود.

 

منبع: