مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر: اگر روحیه ی بسیجی از حوزه گرفته شود، انقلاب به خطر می افتد
مدیر حوزه علمیه خواهران گفت: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند قشری که در دفاع مقدس بیشترین رنج را متحمل شده اند، قشر روحانیت بوده است. اگر این روحیه ی بسیجی از حوزه گرفته شود، انقلاب به خطر می افتد و تهدیدی جدی متوجه آن می شود.
كدخبر: 60689
1399/09/03

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، صبح امروز در نشستی با حجت الاسلام احمد احمدازده مسئول جدید بسیج طلاب استان بوشهر، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: یکی از روحیاتی که یک عالم هنگامی که در راه دین قدم می گذارد، روحیه بسیجی است و هنگامی که به روحیه انبیا و اوصیا نگاه می کنیم، می بینیم  روحیه بسیجی در کلیه اعمال و کردار این بزرگان موج می زند. 

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند قشری که در دفاع مقدس بیشترین رنج را متحمل شده اند، قشر روحانیت بوده است. اگر این روحیه ی بسیجی از حوزه گرفته شود، انقلاب به خطر می افتد و تهدیدی جدی متوجه آن می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، با اشاره به اهمیت تربیت طلاب بسیجی، گفت: خوشبختانه روحیه بسیجی در بین طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، پر رنگ است و تجلی آن را می توان در فعالیت های طلاب در مقابله با ویروس کرونا به خوبی مشاهده کرد.

وی در پایان گفت: این که بسیج را به حوزه آوردند، کار مبارکی است و ما باید با کار جهادی آن را مدیریت کرده و از فرصت به وجود آمده کمال استفاده را ببریم.

در ادامه جلسه، فاطمه مجاهد معاون فرهنگی مدیریت حوزه خواهران استان و معاونان فرهنگی مدارس علمیه شهرستان بوشهر، نظرات، پیشنهادات خود را مطرح کردند و حجت الاسلام احمدزاده و خانم مرادی نیز به سؤالات پاسخ دادند.

منبع: