امام جمعه گناوه:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم صیانت از انقلاب است
امام جمعه گناوه گفت: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم حراست و صیانت از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد.
كدخبر: 54104
1399/05/12

به گزارش مبشرین، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش و جایگاه بی نظیر و بی بدیلی در برنامه‌ها انقلاب و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی دارد و این نقش برجسته بر هیچکس پوشیده نیست.

امام جمعه گناوه افزود: نهاد مقدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام مراسم‌های سیاسی، ملی و مذهبی نقش برجسته و ارزنده‌ای ایفا می‌کند و اگر حضور مردم در همه مراسم‌ها با اتحاد و انسجام ویژه انجام می‌شود به دلیل عملکرد این نهاد مقدس و ولایی است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تمام طول سال و در همه مراسم‌های ملی مذهبی ایفای نقش می‌کند و این نقش بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است.

حجت الاسلام رکنی حسینی تصریح کرد: به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز و اقدام به موقع موضوع‌ها و مسائل در این سال‌های متمادی و اوضاع و احوال، خوب ورود داشته است و این سند افتخار و سربلندی این شورا محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم حراست و صیانت از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد و تلاش می‌کند تا برنامه‌های خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم و در این راستا حرکت کند.

امام جمعه گناوه از رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه و همه دست اندر کاران این شورا که همواره تلاش‌های وافری در اجرای برنامه‌های مختلف شهرستان با شور و نشاط انقلابی و پرشور دارند تقدیر کرد.

منبع: