مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:
اولین دغدغه نمایندگان مجلس رفع مشکل اشتغال جوانان باشد
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از مواضع شفاف و انقلابی و روحیه مطالبه‌گری نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: اولین دغدغه نمایندگان بوشهر در مجلس رفع مشکل اشتغال جوانان باشد.
كدخبر: 54051
1399/05/11

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی، در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع شفاف و انقلابی این نماینده مجلس اظهارداشت: مواضع مردمی و انقلابی مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ستودنی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، رفع مشکل اشتغال در سطح استان را یک ضرورت دانست و ادامه داد: استان بوشهر با این همه منابع رو زمینی و زیر زمینی نباید مشکل اشتغال داشته باشد.

ابراهیم رضایی نیز در این نشست اظهار داشت: حوزه‌های علمیه از نهادهای انقلابی، تأثیرگذار و بسیار مهم در ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشگامی حوزه علمیه در بیان مطالبات مردم و پیگیری این مسائل افزود: ارتباط و تعامل حوزه علمیه خواهران با بدنه مردم در ایجاد امید و نشاط در جامعه بسیار تأثیر گذار است و باعث ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی خواهد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش حوزه علمیه خواهران استان در عرصه فعالیت‌های جهادی تاکید کرد: خدمت به مردم ویژگی حوزه انقلابی است که حوزه علمیه خواهران استان بوشهر آن را دارا است.

منبع: