رشته "مجری‌گری معارفی" به مسابقات اسراء اضافه شد
نهمین دوره این مسابقات تلویزیونی اخیراً در مرحله نیمه‌نهایی پایان یافته و فینال و اختتامیه آن نیز در آینده برگزار خواهد شد.
كدخبر: 53374
1399/04/15

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، فراخوان دهمین دوره مسابقه تلویزیونی «اسراء» اعلام شد و این در حالی است که رشته‌های جدیدی به این مسابقات، اضافه شده است.

در دهمین دوره آن، رشته مداحی و دعاخوانی اضافه شد. این رشته تمام ضوابط و شرایط بخش قرائت را دارد و شرکت‌کنندگان بدون محدودیت سنی و در حضور داوران به اجرای برنامه خواهند پرداخت. رشته مجری‌گری معارفی نیز به این دوره افزوده شده و محدودیت سنی ندارد.

نحوه اجرای این رشته با دیگر بخش‌های مسابقه تفاوت دارد. در این بخش، داوران حضور نخواهند داشت و شرکت‌کنندگان قبل از آغاز هر مسابقه، اجرای خود را انجام می‌دهند و اجرای آنها از سوی مخاطبان برنامه قضاوت خواهد شد.

سیدوحید مرتضوی، تهیه‌کننده و مجری مسابقه تلویزیونی اسراء با اشاره به اینکه این تغییرات بر اساس بازخوردهای صورت گرفته از سوی مخاطبان روی داده است،‌ گفت: در تلاشیم تا ضبط دوره جدید این مسابقه از شهریورماه سال جاری آغاز شود.

یادآور می‌شود، نهمین دوره این مسابقات تلویزیونی اخیراً در مرحله نیمه‌نهایی پایان یافته و فینال و اختتامیه آن نیز در آینده برگزار خواهد شد.

منبع: