در شب میلاد امام رضا (ع)؛
رزمایش آمادگی گردان‌های بیت المقدس استان بوشهر برگزار شد
فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان بوشهر هم زمان با شب میلاد امام رضا (ع) سراسر استان بوشهر برگزار شد.
كدخبر: 53318
1399/04/13

به گزارش مبشرین، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این فراخوانی و رزمایش از ساعت ۱۹ پنج شنبه ۱۲ تیر با رمز «یا علی بن موسی الرضا علیه السلام» آغاز و تا ساعت ۱ بامداد جمعه ۱۳ تیر با توجّه به وضعیت ویروس کرونا که در استان وجود دارد با رویکرد خدماتی و اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ سهراب انبارکی افزود: هزاران نیروی‌های بسیجی دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان در قالب این فراخوانی و رزمایش با انجام اقدامات مفید و مؤثر به گندزدایی، توزیع ماسک و توزیع بسته‌های معیشتی در نقاط تعیین شده پرداختند.

وی با تبریک سال روز میلاد امام رضا علیه السلام تصریح کرد: خوشبختانه با عنایات امام هشتم (ع) توانستیم یک فراخوانی و رزمایش فرهنگی، ورزشی، خدماتی و بهداشتی خوبی را در استان بوشهر برگزار کنیم.

این مقام مسئول به پیام این رزمایش اشاره و خاطرنشان کرد: پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردها و آرمان‌های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی بر علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

گشت‌های رضویون بسیج برنامه دیگری بود که توسط بسیجیان حاضر در این فراخوان و رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی انجام شد و گوشه‌ای از اقتدار ارتش ده‌ها میلیونی را به نمایش گذاشت./مهر

منبع: