11 شهریور‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه قرآنی مبین
جشنواره فیلم کوتاه قرآنی 114 ثانیه‌ای با عنوان «مبین» با همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۱۱ شهریور‌ماه ادامه دارد.
كدخبر: 44749
1398/05/07

به گزارش میشرین به نقل از  فارس جشنواره فیلم کوتاه قرآنی ۱۱۴ ثانیه‌ای با عنوان «مبین» باهمت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان و برخی نهاد‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در دو بخش‌ اصلی شامل فیلم‌سازی با تلفن همراه و فیلم‌سازی حرفه‌ای و بخش فرعی شامل تربیت فرزند و دانشجویی در موضوعات سبک زندگی قرآنی، آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآنی، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر (ص)، نیکی به پدر و مادر، صله رحم، نماز و واجبات، نیکی به مردم، پوشش و عفاف، کسب روزی حلال، انفاق، جهاد، توجه به محیط زیست و آسیب‌های اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم کوتاه قرآنی ۱۱۴ ثانیه‌ای با عنوان مبین تا ۱۱ شهریور‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق نشانی www.aparat.com/۱۱۴ ارسال کنند و بارگزاری کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی http://mobinmedia.com/ مراجعه کنید.

منبع: