معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر:
کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه بوشهر برگزار می شود
معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه استان خبر داد.
كدخبر: 44406
1397/09/20

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام حسین فقیه امروز در نشستی با معاونان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، به پیش رو بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: هر سال جلساتی خوبی بین جامعه حوزوی و دانشگاهی در استان برگزار می شود و امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه بنا است این جلسات ادامه پیدا کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری جلسات ماهانه معاوان پژوهش مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران نیز می توانند در این جلسات به جهت هم افزایی و انتقال تجارب حضور بهم رسانند.

وی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این مساله برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و امسال نیز همانند سال های گذشته این کرسی ها آزاداندیشی را برگزار می کنیم. به ارائه دهنده و ناقد این کرسی امتیاز و گواهی اعطا می شود.

حجت الاسلام فقیه بیان داشت: اگر مقالات و پایان نامه های ما به سمتی برود که موضوعات و معضلات روز جامعه در آن دیده شود قطعا می تواند بسیاری از آسب های جامعه و مشکلات را حل کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از ایجاد دو نشریه پژوهشی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه اس

تان خبر داد و گفت: در این نشریات چکیده ای از آثار طلاب برگزیده در جشنواره های علمی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) چاپ می شود.

منبع: