مسئول ستاد اربعین حوزه علمیه استان بوشهر:
ثبت نام گسترده طلاب بوشهری برای شرکت در اربعین
حجت الاسلام بردستانی از ثبت نام ۲۵۰ نفر از طلاب استان بوشهر جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
كدخبر: 40556
1397/07/26

به گزارش مبشرین به نقل از حوزه، حجت الاسلام حامد بردستانی امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از ثبت نام 250 نفر از طلاب استان شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه عمیه استان بوشهر اظهار داشت: کار ثبت خروج طلاب در سامانه سخا انجام می شود و روزانه شاهد مراجعه طلاب برای ثبت خروج از کشور و شرکت در مراسم اربعین هستیم.

وی افزود: کار ثبت خروج طلاب در کمترین زمان و بدون هیچگونه هزینه ای در هرحال انجام است و طلاب می توانند تا یک هفته پیش از اربعین حسینی جهت مراجعه و ثبت خروج خود در این سامانه اقدام کنند.

حجت الاسلام بردستانی از برگزاری کلاس های جبرانی برای طلاب خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی های به عمل آمده در جلسه ستاد اربعین حوزه علمیه استان مدیران مدارس پس از اتمام موسم اربعین و بازگشت طلاب کلاس های جبرانی را برگزار خواهند کرد تا مشکلی در روال تحصیلی طلاب به نیاید.

مسئول ستاد اربعین حوزه علمیه استان بوشهر از اعزام طلاب مبلغ و شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و اظهار داشت: طلاب طرح هجرت و مدارس امین کاروان های روستاها و شهرهای خود را در این سفر معنوی همراهی می کنند و در این مدت سفر به خدمات فرهنگی و تبلیغی می پردازند.

حجت الاسلام بردستانی تعداد طلاب مبلغ و مدارس امین استان را 43 نفر عنوان کرد.

منبع: