شهدایی که در برابر ناوهای پیشرفته آمریکایی در خلیج فارس ‌‌‌حماسه آفریدند‌
امام جمعه بوشهر گفت: شهید نادر مهدوی و دیگر همرزمانش در مقابل تجهیزات نظامی و ناوهای پیشرفته آمریکایی در خلیج فارس ایستادند، جنگیدند، از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و در تاریخ مقاومت حماسه آفریدند.
كدخبر: 40150
1397/07/18

به گزارش مبشرین به نقل از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری با بیان اینکه  حماسه این سرداران و شهیدان در تاریخ دفاع مقدس جایگاه رفیعی دارد، اظهار داشت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در 16 مهر سال 66 حماسه‌ای ماندگار و تاریخی در عرصه مقاومت و دفاع مقدس آفریدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به رشادت‌های این سرداران خاطر‌نشان کرد: شهید نادر مهدوی و دیگر همرزمانش  در مقابل  تجهیزات نظامی و ناوهای پیشرفته آمریکایی در خلیج فارس ایستادند، جنگیدند، از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند و در تاریخ مقاومت حماسه آفریدند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه حماسه نادر مهدوی و دیگر رزمندگان در مبارزه با آمریکا در خلیج فارس در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ماندگار شد خاطر نشان کرد: به سبب جایگاه مهم 16 مهرماه روز حماسه دلیرمردان در مبارزه با آمریکا، این روز را به نام روز نیروی دریایی سپاه نام گذاری شده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر بهره جستن از آموزه‌های این شهیدان تصریح کرد: هر ساله به یاد حماسه آفرینی شهدای خلیج فارس، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود تا اقشار مردم، مسئولان تراز اول تا جوانان از آموزه‌های رزمندگان بهره بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، یادواره شهدا را مدرسه آموختن آموزه‌های شهدا دانست و  افزود: حماسه آفرینی این رزمندگان و شهدا در خلیج فارس درسی است که ما می‌توانیم در مقابل آمریکا به هر شکل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، دفاعی، علم و فناوری و اجتماعی بایستیم و پیروز شویم. اگر شما می‌بینید امروز نام ایران پرآوازه است به سبب عنایت خداوند متعال، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و شجاعت، پایداری و ایستادگی رزمندگان و شهدا است.

منبع: