معاون امور طلاب و دانش آموزختگان حوزه علمیه بوشهر خبر داد:
ثبت نام ۱۲۰ طلبه بوشهری برای شرکت در راهپیمایی اربعین
معاون امور طلاب و دانش آموزختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: تا امروز ۱۲۰ نفر از طلاب حوزه علمیه در سامانه خروج از کشور ثبت نام کرده و مجوّز خروج خود را دریافت کرده اند.
كدخبر: 40125
1397/07/17

به گزارش مبشربن به نقل از حوزه، حجت الاسلام حامد بردستانی، امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از آمادگی طلاب بوشهر برای حضور در حماسه اربعین حسینی خبر داد و گفت: طلاب حوزه علمیه استان همچون سال های گذشته حضور پرشور و گسترده ای را در اربعین حسینی خواهد داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموزختگان حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان، افزود: تا امروز 120 نفر از طلاب حوزه علمیه در سامانه خروج از کشور ثبت نام کرده و مجوز خروج خود را دریافت کرده اند.

مسئول امور ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر همچنین از برگزاری دومین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی خبر داد و گفت: این جلسه با حضور مسئول بسیج طلاب استان برگزار شد که یکی از مصوبات این جلسه جمع آوری اطلاعات شهدای روحانی استان و ایجاد بانک اطلاعاتی از آنها بود.

حجت الاسلام بردستانی دیدار با خانواده شهدای روحانی استان را یکی از برنامه های پیش از برگزاری این یادواره عنوان کرد و با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای روحانی استان، گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده این یادواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی استان بوشهر را استان شهیدپرور دانست و تصریح کرد: تعداد دوهزار و 121 شهید در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد 30 شهید از قشر روحانیت است؛ همچنین این استان تعداد 90 روحانی رزمنده دارد. 

 

منبع: