مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خبر داد؛
اجرای طرح آرامش بهاری در ۷۵ بقعه متبرکه استان بوشهر
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از اجرای طرح آرامش بهاری در ۷۵ بقعه متبرکه استان بوشهر خبر داد.
كدخبر: 18047
1396/12/27

به گزارش مبشرین، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین طرح آرامش بهاری در ۷۵ بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح برای هفتمین سال پیاپی در استان بوشهر برگزار می‌شود که طی آن ضمن ایجاد اسکان موقت برای زائران،  ایستگاه های صلواتی و خیمه های معرفت برپا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر تصریح کرد: مراسم تحویل سال در ۵۳ بقعه متبرکه استان بوشهر انجام می‌شود که به عنوان سرآغاز طرح سراسری آرامش بهاری است.

محمدیان عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری می‌توان به برپایی ۱۰ نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی،انجام مسابقات فرهنگی در ۳۵ بقعه متبرکه، اجرای مراسم دعای ندبه در ۵۳ بقعه و برپایی ۴۴ دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی اشاره کرد.

وی با اعلام این که سال گذشته 900 هزار نفر در ایام تعطیلات نوروزی وارد بقاع متبرکه شده‌اند، ادامه داد: در ایام نوروز در دوازده نقطه استان بوشهر اقدام به برپایی خیمه معرفت می‌کنیم که در بوشهر پارک ساحلی مرجان انتخاب شده و غرفه‌هایی مانند بچه‌های بهشت، چندرسانه‌ای، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی، تصحیح قرائت قرآن و غیره را می‌توان اشاره کرد./فارس

منبع: